top of page

Blog

Uczenie Dzieci Odpowiedzialności Społecznej – Wspieranie Życzliwości i Współczucia

26 kwiecień, 2024

W Dibber wierzymy w kształtowanie przyszłego pokolenia poprzez edukację i wartości. Z naszej pozycji uważnych edukatorów rozumiemy istotną rolę, jaką odgrywamy w rozwijaniu społecznej odpowiedzialności wśród dzieci.

Uczenie Dzieci Odpowiedzialności Społecznej – Wspieranie Życzliwości i Współczucia

26 kwiecień, 2024

W Dibber wierzymy w kształtowanie przyszłego pokolenia poprzez edukację i wartości. Z naszej pozycji uważnych edukatorów rozumiemy istotną rolę, jaką odgrywamy w rozwijaniu społecznej odpowiedzialności wśród dzieci.

6 Skutecznych Porad na Budowanie Inteligencji Emocjonalnej u Małych Dzieci

19 Kwiecień, 2024

Dzieci, zupełnie jak dorośli, posiadają całą gamę uczuć. W miarę jak dorastają, uczą się lepiej regulować swoje emocje. Inteligencja emocjonalna pozwala dzieciom zrozumieć swoje uczucia i działać na nie w skuteczny sposób. Jest to klucz do radzenia sobie z wyzwaniami, które mogą spotkać je na każdym etapie życia. Rozwój inteligencji emocjonalnej jest procesem, który wymaga stałej pracy. Mimo, że wiek dziecka odgrywa we wspomnianym procesie główną rolę, jesteśmy w stanie wspomóc jego rozwój już od wczesnych lat życia.

6 Skutecznych Porad na Budowanie Inteligencji Emocjonalnej u Małych Dzieci

19 Kwiecień, 2024

Dzieci, zupełnie jak dorośli, posiadają całą gamę uczuć. W miarę jak dorastają, uczą się lepiej regulować swoje emocje. Inteligencja emocjonalna pozwala dzieciom zrozumieć swoje uczucia i działać na nie w skuteczny sposób. Jest to klucz do radzenia sobie z wyzwaniami, które mogą spotkać je na każdym etapie życia. Rozwój inteligencji emocjonalnej jest procesem, który wymaga stałej pracy. Mimo, że wiek dziecka odgrywa we wspomnianym procesie główną rolę, jesteśmy w stanie wspomóc jego rozwój już od wczesnych lat życia.

Dzieciństwo Dibbera – Wychowywanie Globalnych Obywateli Jutra

12 Kwiecień, 2024

Pedagogika Dibber-a opiera się na wierze w wewnętrzną wartość dzieci. Słowami naszych założycieli, Randi i Hansa Jacoba Sundby, "Wyobraź sobie, jak wspaniale byłoby, gdyby każde dziecko wiedziało, jak bardzo jest wartościowe". W Międzynarodowych Przedszkolach i Żłobkach Dibber dzieci są aktywnymi uczestnikami swojego życia i nauki. Pomaga to wzmocnić „danning", który jest norweskim pojęciem promującym kształtowanie się poprzez jedność, wspólne wartości, podejmowanie decyzji i wyrażanie siebie.

Dzieciństwo Dibbera – Wychowywanie Globalnych Obywateli Jutra

12 Kwiecień, 2024

Pedagogika Dibber-a opiera się na wierze w wewnętrzną wartość dzieci. Słowami naszych założycieli, Randi i Hansa Jacoba Sundby, "Wyobraź sobie, jak wspaniale byłoby, gdyby każde dziecko wiedziało, jak bardzo jest wartościowe". W Międzynarodowych Przedszkolach i Żłobkach Dibber dzieci są aktywnymi uczestnikami swojego życia i nauki. Pomaga to wzmocnić „danning", który jest norweskim pojęciem promującym kształtowanie się poprzez jedność, wspólne wartości, podejmowanie decyzji i wyrażanie siebie.

bottom of page